Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Vásárlási feltételek


Kedves látogató amennyiben vásárlója,  szeretnél lenni webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.


Általános adatok

Cégneve: Bonusimpex Kft.
Székhelye: 1214 Budapest, Szederfa u 12
Adószám: 13043858-2-43
Bankszámla szám: 16200182-00065559
Cégjegyzékszám: 01-09-775993 Fővárosi Törvényszék Cégbíróság

Telefonszám: +36 70 544 7881
Email cím: info @ now-biovitamin (pont) hu

Szállítási partner: Foxpost Zrt foxpost.hu 

Bankkártya partner:

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

Megrendelések feldolgozása: Hétköznap 8 és 16 óra között
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 1-5 munkanap

A szerződés nyelve: magyar

Webáruház domain: www.now-biovitamin.hu

Tárhely szolgáltató: ShopRenter.hu Kft (4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.)
 

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

1. Regisztráció

A now-biovitamin.hu webáruházban történő vásárlás  regisztrált és nem regisztrált tagok számára is lehetséges A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni. A belépést követően a vásárlónak lehetősége van több szállítási cím megadására (pl. munkahely, otthon), illetve a korábbi megrendelések megtekintésére. Ez kényelmesebbé teszi a vásárlást.

2. Kosár

A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a kosárba kell tenni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésed automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy később I időpontban módosítható. A kosár tartalmának megtekintéséhez a kosár grafika fölé kell helyezni az egeret vagy rákattintani. A kosár grafika az oldal fejlécének jobb oldalán található. A kosárban szereplő termékek darabszáma módosítható a kívánt mennyiség helyes megadásával, és a „Frissít” gomb megnyomásával. A „Törlés" gombra kattintva a termék teljesen törlődik a kosárból.


3. Rendelés

A kosárban lévő termékek megvásárlásához a kosár oldalon található „Tovább a pénztárhoz” gombra  vagy az oldal fejlécében található kosár ikonra állva megjelenő   „Pénztár” gombra kell rákattintani, ahol az alábbi lépéseken haladhat végig a vásárló:
  1. Bejelentkezés
  2. Szállítási és számlázási cím megadása
  3. Szállítási mód kiválasztása
  4. Fizetési mód kiválasztása
  5. Megrendelés adatainak egyeztetése és véglegesítése megjegyzés megadási lehetőséggel
  6. Fizetés 

A megrendelés során megadott adatok helyességét a pénztár oldal jobb oldali sávjában folyamatosan ellenőrizheted. Amennyiben itt a valós adattartalomhoz képest eltérést tapasztalsz, akkor a fent bemutatott lépések mellett található MÓDOSÍTÁS gomb megnyomásával korrigálhatod az adatokat.

Megrendelésedet a vásárlási feltételeink, adatkezelési szabályzatunk elfogadásával adhatod le.

A megrendelésről  emailen visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás megérkezése az ajánlatot elfogadó jognyilatkozatnak minősül. Amennyiben nem kaptad meg a rendelésről szóló visszaigazoló emailt, akkor ellenőrizd kérlek helyesen adtad-e meg az email címedet.  Nézd meg a spam mappádat is. Ha a visszaigazoló emailünket nem találod, akkor vedd fel ügyfélszolgálatunkkal info @ now-biovitamin . hu címen vagy +36 70 5447881 -es számon a kapcsolatot.

Amennyiben rendelésedet véglegesítetted (továbbítottad felénk), és a megadott adatokban hibát fedeztél fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezd a rendelés módosítását ügyfélszolgálatunknál. A hibás rendelés módosítását a regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel vagy telefonhívással jelezheted ügyfélszolgálatunknak.

Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét. 
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8:00 - 16:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A termék képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól.

A szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, akkor az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség, vagy szerződéses kötelezettség alól. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kapsz a megadott email címedre visszaigazolást, javasoljuk, hogy ellenőrizd a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszeredben. Ha itt sem találod a visszaigazoló emailünket, akkor kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.


A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettséged keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldést kizárólag a csomag ellenértékének és az első kiküldés során felmerült szállítási költség előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

4. Kedvezmények, kuponok

A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, melyek értékével – hasonlóan az ajándékutalványhoz – csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kupon érvényesítése a pénztár oldal jobb oldali részén található kupon beváltó dobozban történik a kupon kód megadásával, majd a „Kupon beváltás” gomb megnyomásával. A kupont elfogadása esetén automatikusan levonásra kerül a kupon értéke a rendelés végösszegből.

A rendelés véglegesítését követően nincs mód a kupon utólagos beszámítására. A kupon készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges. Másra nem átruházhatóak A fel nem használt összegrész elveszik.
 


5. Fizetés

A vásárlás összegének kiegyenlítése Barion Bankártyás fizetéssel, utánvéttel,vagy banki átutalással lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a csomag díja az átvételkor fizetendő. Szállítási módtól függően fizethet közvetlenül a futárnak készpénzben, Foxpost automatánál Barion Bankkártyás fizetés, vagy előre utalással, raktárunkban személyese készpénzzel vagy előre utalással. 

Átutalási információk

Cég neve: Bonusimpex Kft.
Bankszámla szám: 16200182-00065559
Megjegyzés rovat: Kérjük ne felejtse el fel a rendelés számát!

 


6. Szállítás, kézbesítés

A megrendelések állapota az oldal jobb felső sarkában található lenyíló menüben, a „Korábbi rendeléseim" menüpontban ellenőrizhető. A funkció kizárólag a belépés után érhető el (Csak regisztrált ügyfeleink részére) . A rendelés állapotáról cégünk emailben értesítőt küld.

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

1) Személyes átvétel 

Szállítási díj

0 Ft

Az általad rendelt termékeket a rendelés visszaigazolásától számítva 10 munkanapon belül,  veheted át a következő címen: 1203 Budapest, Határ út 1

2) Csomagautómata átvétel

Foxpost

Szállítási díj Barion Bankkártyás fizetés, vagy előre utalás esetén


 

Szállítási összeg Szállítási díj
0 - 9.999 Ft 900 Ft
10.000 Ft-tól 0 Ft


Amennyiben a rendelt termékek raktárunkban elérhetőek, akkor a 13:00 előtt megrendelt termékeknél a csomag budapesti helyszín esetén jellemzően másnap, vidéki helyszín esetén 2 nap után vehető át. 13:00 óra utáni rendelések esetén a kiszállítás 1 nappal tolódik.

A csomag megérkezését követően a vásárló 3 napon belül veheti át a termékeket a rendeléskor megjelölt csomag automatában.

3) Foxpost Futárszolgálat (házhoz szállítás)

Szállítás díja - Foxpost futárszolgálat

Szállítási díj Barion Bankkártyás fizetés, vagy előre utalás esetén

Szállítási összeg Szállítási díj
0 - 19.999 Ft 1900 Ft*
20.000 Ft-tól 0 Ft

* Utánvét opció választásánál 250 Ft utánvételi díjat számolunk fel.

Amennyiben a rendelt termékek raktárunkban elérhetőek, akkor a 13:00 előtt megrendelt termékeknél a csomag  a következő munka napon vehető át. 13:00 óra utáni rendelések esetén a kiszállítás 1 munka nappal tolódik.

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A terméke(ke)t ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheted át.

Házhozszállítás szállítási mód esetében a vásárolt termékek össztömege - futárszolgálattól függetlenül - nem haladhatja meg a 30 kilót. A webáruház rendszere nem figyelmeztet a súlykorlát elérésére. Erről utólag - a rendelés feladását követően - telefonon vagy emailben értesítjük a vásárlókat. Amennyiben a rendelt termékek súlya meghaladja a súlykorlátot, cégünk egyedi szállítási díjat kalkulál, melyről a vásárlót emailben vagy telefonon tájékoztatjuk.

7. Kellékszavatosság és a termékszavatosság

Kellékszavatosság

Vásárló az Eladó hibás teljesítése esetén, az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.

Fogyasztói szerződés esetén Vásárló, az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult, az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát az Eladó költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Vásárló köteles a hibát, annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni az Eladóval.

Vásárló közvetlenül az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül, a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl, nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket az Eladótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben az Eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben az Eladó bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

A termék hibája esetén a Fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – kellékszavatossági jogot, vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági, és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását, vagy kicserélését kérheti, azaz pénzbeli orvoslásra, árleszállításra és elállásra nincs mód, hiszen a gyártó és a fogyasztó között nem jött létre szerződéses jogviszony, hiányzik a szerződés. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Fogyasztónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Fogyasztó a hiba felfedezése után, késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát, késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.

Fogyasztó a termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával, vagy forgalmazójával (Eladó) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója is.

A gyártó, forgalmazó (Eladó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenységi körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
  • a termék hibája jogszabály, vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
  • A gyártónak, forgalmazónak (Eladó) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Jótállás

A fogyasztási cikkekre vonatkozó, kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat (lásd még 70/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet). A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített, és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. 

Jelenleg nem árulunk olyan termékeket, melyre kötelező jótállás vonatkozva. Amennyiben lenne ilyen termékünk, a jótállás időtartama az alábbiak szerint alakulna:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási egységár esetén egy év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási egységár esetén két év,
  • 250 000 forint eladási egységár felett három év.

A jótállás a Vásárló szavatossági jogait nem érinti.

A jótállás kezdő időpontja, a termék üzembehelyezési időpontja, amely megegyezik a Vásárló részére kiállított számla teljesítési időpontjával. Ezen számla egyben a termék jótállási jegyének is tekintendő!

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Fogyasztó:

  • elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy, ha az az Eladónak - a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
  • ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy, ha a Fogyasztónak a kijavításhoz, vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát az Eladó költségére maga kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik.

Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szavatosság, jótállás érvényesítése

A Vásárló a megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét személyesen az Eladó címén, emailben vagy telefonon jelezheti.
Név: Bonusimpex Kft.
Cím: 1203 Budapest, Határ út 1
Email: info @ now-biovitamin.hu

Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy az Eladót szavatossági kötelezettség nem terheli, a terméket nem cseréli, és vételárát nem téríti vissza. A Vásárló jogosult ugyanakkor ilyen esetben is a terméket személyesen átvenni, vagy kérni annak saját költségén történő újbóli kiszállítását.

Vásárlónkként jogvita esetén a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Erről bővebb információt itt talál: www.bekeltetes.hu


8. Elállás

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint az elállási jog a termék kézhezvételének napjától él! A vásárló, az áru átvételét követő 14 napon belül, elállhat a vásárlástól kiszállítás és személyes átvétel esetén is. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható!


Ha elállási/felmondási jogoddal élni szeretnél, elállási/felmondási szándékodat tartalmazó egyértelmű nyilatkozatot köteles vagy eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségre:

Bonusimpex Kft. 1203 Budapest, Határ út 1
info @ now-biovitamin.hu


A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Ha elállsz a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatod kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általad visszaküldött termékeket, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál.) A visszafizetés a vásárló beleegyezése esetén banki átutalással történik. Amennyiben erre nem kapunk felhatalmazást, akkor a visszafizetés az általad igénybe vett fizetési móddal azonos módon történik. A fizetési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terhel téged. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket.

Elállás esetén köteles vagy számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozatod közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldöd a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költsége téged terhel. Te kizárólag akkor vagy felelősségre vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Az elállási jog nem gyakorolható a következő termékek esetén:

  • Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék esetén.
  • Higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, kozmetikumok, élelmiszerek esetén amennyiben már kibontásra került a termék.

9. Panaszkezelés

Amennyiben a rendelésed kapcsán valamilyen gondot észlelsz, akkor haladéktalanul vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívd ügyfélszolgálatunkat. Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy emailben jelezd cégünk felé az alábbiakat:
  • Rendelési szám
  • Panasz típusa és leírása
Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:
  1. Hiányzik termék a csomagból - Írd le, hogy mi nem volt a csomagban. Kivizsgáljuk az esetet, és a lehető leghamarabb térítésmentesen kiküldjük a hiányzó terméket.
  2. A rendelt termék helyett más érkezett - A bejelentést követően kivizsgáljuk az esetet, és telefonon felvesszük veled a kapcsolatot a további teendők egyeztetése céljából. Budapesti rendelés esetén jellemzően kollégánk cseréli a terméket. Egyéb esetben a cserét jellemzően futár partnerünk végzi. Neked a történtek bejelentésén kívül jellemzően semmilyen teendőd nincsen!
  3. Sérülten érkezett a termék - Készíts fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor kicseréljük a terméket, és térítésmentesen újra kiszállítjuk.
  4. Előre fizettél, de a csomagért átvételkor pénzt kérnek - Ha van rá lehetősége, és ügyfélszolgálati időn belül veszed át a csomagot, akkor azonnal hívd ügyfélszolgálatunkat. Rövid időn belül elintézzük, hogy ott helyben átvehesd a csomagot. Amennyiben már átvetted a csomagot, akkor írd meg ügyfélszolgálatunknak a bankszámla számodat és a számla tulajdonosának a nevét. Pár napon belül visszautaljuk a pénzt. Igény esetén  az összeget le is vásárolhatod webáruházunkban.

Amennyiben mint fogyasztó a fogyasztói jogaidnak a megsértését észleled, jogosult vagy panasszal fordulni a lakóhelyed szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/.

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha panaszt szeretnél tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akarsz feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheted az online vitarendezés eszközét.

A portálon Te mint fogyasztó, és mi mint a kereskedő, akivel szemben panasszal éltél, közösen kiválaszthatjuk a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU


10. Felelősség korlátozása

Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a now-biovitamin.hu akadálytalan működését és a vásárlást
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei
  • Ha egy termék ára 0Ft