Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Fizetés, szállítás

Kedves látogató amennyiben vásárlója,  szeretnél lenni webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.


Általános adatok

Cégneve: Bonusimpex Kft.
Székhelye: 1214 Budapest, Szederfa u 12
Adószám: 13043858-2-43
Bankszámla szám: 16200182-00065559
Cégjegyzékszám: 01-09-775993 Fővárosi Törvényszék Cégbíróság

Telefonszám: +36 70 544 7881
Email cím: info @ now-biovitamin (pont) hu

Bankkártya elfogadó partner:

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Szállítási partnerek:

https://gls-group.eu/HU/hu/home

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

2351 Alsónémedi
GLS Európa u. 2.
info@gls-hungary.com

 

Foxpost Zrt foxpost.hu 



Megrendelések feldolgozása: Hétköznap 8 és 16 óra között
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 1-5 munkanap

A szerződés nyelve: magyar

Webáruház domain: www.now-biovitamin.hu

Tárhely szolgáltató: ShopRenter.hu Kft (4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.)

 


 

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

1. Regisztráció

A now-biovitamin.hu webáruházban történő vásárlás  regisztrált és nem regisztrált tagok számára is lehetséges A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni. A belépést követően a vásárlónak lehetősége van több szállítási cím megadására (pl. munkahely, otthon), illetve a korábbi megrendelések megtekintésére. Ez kényelmesebbé teszi a vásárlást.

2. Kosár

A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a kosárba kell tenni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésed automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy később I időpontban módosítható. A kosár tartalmának megtekintéséhez a kosár grafika fölé kell helyezni az egeret vagy rákattintani. A kosár grafika az oldal fejlécének jobb oldalán található. A kosárban szereplő termékek darabszáma módosítható a kívánt mennyiség helyes megadásával, és a „Frissít” gomb megnyomásával. A „Törlés" gombra kattintva a termék teljesen törlődik a kosárból.


3. Rendelés

A kosárban lévő termékek megvásárlásához a kosár oldalon található „Tovább a pénztárhoz” gombra  vagy az oldal fejlécében található kosár ikonra állva megjelenő   „Pénztár” gombra kell rákattintani, ahol az alábbi lépéseken haladhat végig a vásárló:
  1. Bejelentkezés
  2. Szállítási és számlázási cím megadása
  3. Szállítási mód kiválasztása
  4. Fizetési mód kiválasztása
  5. Megrendelés adatainak egyeztetése és véglegesítése megjegyzés megadási lehetőséggel
  6. Fizetés 

A megrendelés során megadott adatok helyességét a pénztár oldal jobb oldali sávjában folyamatosan ellenőrizheted. Amennyiben itt a valós adattartalomhoz képest eltérést tapasztalsz, akkor a fent bemutatott lépések mellett található MÓDOSÍTÁS gomb megnyomásával korrigálhatod az adatokat.

Megrendelésedet a vásárlási feltételeink, adatkezelési szabályzatunk elfogadásával adhatod le.

A megrendelésről  emailen visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás megérkezése az ajánlatot elfogadó jognyilatkozatnak minősül. Amennyiben nem kaptad meg a rendelésről szóló visszaigazoló emailt, akkor ellenőrizd kérlek helyesen adtad-e meg az email címedet.  Nézd meg a spam mappádat is. Ha a visszaigazoló emailünket nem találod, akkor vedd fel ügyfélszolgálatunkkal info @ now-biovitamin . hu címen vagy +36 70 5447881 -es számon a kapcsolatot.

Amennyiben rendelésedet véglegesítetted (továbbítottad felénk), és a megadott adatokban hibát fedeztél fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezd a rendelés módosítását ügyfélszolgálatunknál. A hibás rendelés módosítását a regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel vagy telefonhívással jelezheted ügyfélszolgálatunknak.

Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét. 
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8:00 - 16:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A termék képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól.

A szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, akkor az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség, vagy szerződéses kötelezettség alól. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kapsz a megadott email címedre visszaigazolást, javasoljuk, hogy ellenőrizd a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszeredben. Ha itt sem találod a visszaigazoló emailünket, akkor kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.


A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettséged keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldést kizárólag a csomag ellenértékének és az első kiküldés során felmerült szállítási költség előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

4. Kedvezmények, kuponok

A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, melyek értékével – hasonlóan az ajándékutalványhoz – csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kupon érvényesítése a pénztár oldal jobb oldali részén található kupon beváltó dobozban történik a kupon kód megadásával, majd a „Kupon beváltás” gomb megnyomásával. A kupont elfogadása esetén automatikusan levonásra kerül a kupon értéke a rendelés végösszegből.

A rendelés véglegesítését követően nincs mód a kupon utólagos beszámítására. A kupon készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges. Másra nem átruházhatóak A fel nem használt összegrész elveszik.
 


5. Fizetés

A vásárlás összegének kiegyenlítése Barion Bankártyás fizetéssel, utánvéttel,vagy banki átutalással lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a csomag díja az átvételkor fizetendő. Szállítási módtól függően fizethet közvetlenül a futárnak készpénzben, Foxpost automatánál Barion Bankkártyás fizetés, vagy előre utalással, raktárunkban személyese készpénzzel vagy előre utalással. 



Átutalási információk

Cég neve: Bonusimpex Kft.
Bankszámla szám: 16200182-00065559
Megjegyzés rovat: Kérjük ne felejtse el fel a rendelés számát!

 


6. Szállítás, kézbesítés

A megrendelések állapota az oldal jobb felső sarkában található lenyíló menüben, a „Korábbi rendeléseim" menüpontban ellenőrizhető. A funkció kizárólag a belépés után érhető el (Csak regisztrált ügyfeleink részére) . A rendelés állapotáról cégünk emailben értesítőt küld.

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

1) Személyes átvétel 

Szállítási díj

0 Ft

Az általad rendelt termékeket a rendelés visszaigazolásától számítva 10 munkanapon belül,  veheted át a következő címen: 1203 Budapest, Határ út 1

2) Csomagautómata átvétel

Foxpost

Szállítási díj Barion Bankkártyás fizetés, vagy előre utalás esetén


 

Szállítási összeg Szállítási díj
0 - 9.999 Ft 900 Ft
10.000 Ft-tól 0 Ft


Amennyiben a rendelt termékek raktárunkban elérhetőek, akkor a 13:00 előtt megrendelt termékeknél a csomag budapesti helyszín esetén jellemzően másnap, vidéki helyszín esetén 2 nap után vehető át. 13:00 óra utáni rendelések esetén a kiszállítás 1 nappal tolódik.

A csomag megérkezését követően a vásárló 3 napon belül veheti át a termékeket a rendeléskor megjelölt csomag automatában.

3) Foxpost Futárszolgálat (házhoz szállítás)

Szállítás díja - Foxpost futárszolgálat

Szállítási díj Barion Bankkártyás fizetés, vagy előre utalás esetén

 

Szállítási összeg Szállítási díj
0 - 19.999 Ft 1900 Ft*
20.000 Ft-tól 0 Ft

* Utánvét opció választásánál 250 Ft utánvételi díjat számolunk fel.

Amennyiben a rendelt termékek raktárunkban elérhetőek, akkor a 13:00 előtt megrendelt termékeknél a csomag  2 nap után vehető át. 13:00 óra utáni rendelések esetén a kiszállítás 1 nappal tolódik.

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A terméke(ke)t ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheted át.

Házhozszállítás szállítási mód esetében a vásárolt termékek össztömege - futárszolgálattól függetlenül - nem haladhatja meg a 30 kilót. A webáruház rendszere nem figyelmeztet a súlykorlát elérésére. Erről utólag - a rendelés feladását követően - telefonon vagy emailben értesítjük a vásárlókat. Amennyiben a rendelt termékek súlya meghaladja a súlykorlátot, cégünk egyedi szállítási díjat kalkulál, melyről a vásárlót emailben vagy telefonon tájékoztatjuk.